2016.04.01.
A termékfejlesztő mérnökök és a leányvállalatok közös munkája teszi lehetővé, hogy a Freyssinet egyre speciálisabb saruszerkezeteket tervezhessen, gyárthasson és építhessen be.
A Freyssinet International Company tizenöt tervező- és technikus mérnököt képzett ki, akik egy része gyártói (FPC - Freyssinet Product Company), másik része pedig tervezői (FTD - Freyssinet Technical Department) oldalról támogatja és segíti a megrendelői igények kielégítését. Ez a csapat az optimális sarutervezés mellett, olyan megoldások széles skáláját kínálja a tervezőknek és megrendelőknek, amelyek nagy mértékben könnyíthetik, bizonyos esetekben akár le is rövidíthetik az adott projekt időtartamát.
Ez a közös munka - az FPC/FTD és a leányvállalatokon keresztül a megrendelőkkel - lehetővé teszi azt is, hogy a Freyssinet is folyamatosan fejlődjön, mérnökeit fejlesztésekre ösztönözze és újabb lehetetlennek tűnő projekteket valósítson meg.
Magyarországi példaként említendő, a Szolnok-Szajol vasútvonalon tavaly kicserélt Tisza meder hídnál, már a hídszerkezet tolása alatt bentlévő gömbsüveg saruszerkezetek.
Főbb projektek 2015-2016
Munka | Ország | Leírás | Teherbírás (kN) | Mennyiség |
Eiffel torony | Franciaország | integrált mérőműszerekkel ellátott, emelhető saruk | 2 700 | 1 |
LGV Tanger Kenitra | Marokkó | felemelkedés elleni, nagy vízszintes terhelésű saruk | 1 305 – 3200 H 13 500 | 40 |
Penang híd | Malájzia | összekapcsolt saruk – hidraulikus összehangolás - | 7 000 | 4 |
3IRR | Törökország | biztonsági vezetővel ellátott saruk | 10 100 – 24 400 | 96 |
Jangkrik | Indonézia | felemelkedés elleni saruk | 7 235 – 21 140 | 36 |
Tchernobyl | Oroszország | gömbsüveg saruk | 19 028 – 41 649 | 31 |
Szo.-Sza. Tisza híd | Magyarország | hídtolás alatt bentlévő gömbsüveg saruk | 5 400 – 14 900 | 12 |