Pannon-Freyssinet Kft.

  • Szakterületeink:

    Szakterületeink:

    - utófeszítés magasépítésben - utófeszítés hídépítésben - hídtartozékok tervezése, gyártása, beépítése - szerkezetek megerősítése, javítás - hídépítési technológiák - támfalak, talajhorgonyok

    Bővebben
  • Utófeszítés magasépítésben

    Utófeszítés magasépítésben

    - födémek - alaplemezek - gerendák - ipari padlók utófeszítése

  • Utófeszítés hídépítésben

    Utófeszítés hídépítésben

    - híd utófeszítés külső és belsőkábeles technológiával - szerkezetmegerősítés utófeszítéssel - utófeszítés feszített rúddal

    Bővebben
  • Hídtartozékok tervezése, gyártás és beépítés

    Hídtartozékok tervezése, gyártás és beépítés

    - ferdekábeles rendszerek - saru szerkezetek - dilatációs szerkezetek - földrengés csillapító eszközök

    Bővebben
  • Szerkezetek megerősítése, javítása

    Szerkezetek megerősítése, javítása

    - szénszálas lamella - külsőkábeles utófeszítés - rezgéselnyelő eszközök

    Bővebben
  • Hídépítési technológiák

    Hídépítési technológiák

    - hídemelések - hídtolás tolócsőrrel és árboccal - autoripage, autofoncage

    Tovább
  • Talajhorgonyok, támfalak:

    Talajhorgonyok, támfalak:

    - kábel és rúd horgonyok - ideiglenes és állandó talajhorgonyok - támfal rendszerek - támfalak belsőkábeles feszítése

Sikeres Autofoncage® - hídcsúsztatás - Imminghamban az Egyesült Királyságban

2016.03.29.

Sikeres Autofoncage® - hídcsúsztatás - Imminghamban az Egyesült Királyságban

A Karácsonyi időszak alatt 2015 évben a Freyssinet sikeresen végrehajtotta egy vasbeton híd csúsztatását az Egysült Királyság Immingham - Ulceby vasútvonalán. A művelet végrehajtását a Freyssinet UK és a Freyssinet France csapata végezte.

Freyssinet Autofoncage® módszert alkalmazva egy vasbeton kerethíd, melynek fő méretei 39x18x11 m magas és megközelítőleg 3750 tonna súlyú, közvetlenül a majdani végleges helye mellett, a vasúti töltés mellett, került megépítésre, annak végleges helyére csúsztatása előtti hónapokban.

10 nappal a csúsztatési műveletet megelőzően a Freyssinet csapata megkezde a 4 db egyenként 1000 tonna kapacitású hidraulikus sajtó telepítését, azok kiegészítő eszközeivel együtt, hogy a kész szerkezetet egyben a végleges helyére csúsztathassa. 48 órával a fő csúsztatási művelet előtt tartottak egy főpróbát, mely alatt 450 mm toltak a szerkezeten a vasúti töltés irányába.

A vasútvonalat ideiglenesen lezárták Szenteste 22:00 órai kezdettel, amikoris megkezdék a sínek és a 20 000 tonna föld eltávolítását. A hídkeret végleges helyére történő mozgatása Karácsony első napján 21:00-kor kezdődött és Karácsony másnapján reggel 8:45-kor fejeződött be. Ez egy órával gyorsabb volt mint a tervezett program, vagyis 41 m tolást hajtottak végre 11 óra 45 perc alatt, tehát a művelet sebessége 3,4 m/s volt.

A hídszerkezet 50 mm pontossággal a tervezett helyére került, majd megkezdődött a földvisszatöltés és a sínek visszaépítése. A vasútvonalat december 28.-án 3:35 perckor adták vissza a forgalomnak, a tervezett határidőn belül.

Az új kerethíd segítségével könnyebben elérhető az A160/A180 autóút, amely egy stratégiai útvonal az Egyesült Királyság Immingham Improvement Scheme kikötő elérésében North East Lincolnshire-ben.

Bővebb információért keressen bennünket bizalommal.

vissza