Pannon-Freyssinet Kft.

  • Szakterületeink:

    Szakterületeink:

    - utófeszítés magasépítésben - utófeszítés hídépítésben - hídtartozékok tervezése, gyártása, beépítése - szerkezetek megerősítése, javítás - hídépítési technológiák - támfalak, talajhorgonyok

    Bővebben
  • Utófeszítés magasépítésben

    Utófeszítés magasépítésben

    - födémek - alaplemezek - gerendák - ipari padlók utófeszítése

  • Utófeszítés hídépítésben

    Utófeszítés hídépítésben

    - híd utófeszítés külső és belsőkábeles technológiával - szerkezetmegerősítés utófeszítéssel - utófeszítés feszített rúddal

    Bővebben
  • Hídtartozékok tervezése, gyártás és beépítés

    Hídtartozékok tervezése, gyártás és beépítés

    - ferdekábeles rendszerek - saru szerkezetek - dilatációs szerkezetek - földrengés csillapító eszközök

    Bővebben
  • Szerkezetek megerősítése, javítása

    Szerkezetek megerősítése, javítása

    - szénszálas lamella - külsőkábeles utófeszítés - rezgéselnyelő eszközök

    Bővebben
  • Hídépítési technológiák

    Hídépítési technológiák

    - hídemelések - hídtolás tolócsőrrel és árboccal - autoripage, autofoncage

    Tovább
  • Talajhorgonyok, támfalak:

    Talajhorgonyok, támfalak:

    - kábel és rúd horgonyok - ideiglenes és állandó talajhorgonyok - támfal rendszerek - támfalak belsőkábeles feszítése

Munkák 2019-ben

2019.08.08.

Sok kisebb-nagyobb munkánk mellett 2019-ben elkezdjük az utóbbi idők legnagyobb hídépítésével kapcsolatban elnyert munkáinkat is a komáromi új Duna-hídon.

Új szolgáltatással is szeretnénk bővíteni palettánkat, melyet szintén 2019-ben kezdünk el bevezetni a piacra.

2018-ban megkezdődött az M6-os autópálya déli szakaszán lévő Csele-patak feletti hídon a neoprén saruk és gumiszőnyeg dilatációk cseréje. Tavaly készült a Pécs-Bp., idén a Bp.-Pécs pálya kerül felújításra.

Az M4 autópálya építése kapcsán elnyertük a 293 jelű híd saruzási és monitoring rendszer kiépítésének munkáit.

Új szolgáltatásként szeretnénk bevezetni a monitoring rendszer kiépítését hidakon, mely kapcsán a 293 hídon beépülő saruelmozdulás mérés és hőmérséklet mérés jó lehetőség bemutatkozni a piacon és megismertetni a rendszerünket a Beruházokkal, Üzemeltetőkkel.

Az M8-as autópályán épülő 1682 számú, Csencsi-patak feletti híd építésében is részt tudunk venni; Freyssinet saruk tervezése, szállítása és beépítése.

Százhalombatta-Ercsi vasútvonal korszerüsítése kapcsán két felüljáró építésénél is sarut, dilatációt szállítunk. A dilatációk Freyssinet 3W lamellás típusú dilatációk. A B246 jelű közúti felljárón kétlamellás-ollós verzió, a B287 jelű vasúti hídon egylamellás, U alakú verzió kerül beépítésre.

Az ősszel fogjuk szerelni a Kaposvár IMCS projekt kapcsán épülő ferdekábeles gyaloghíd FLC kábeleit a Swietelsy megbízásából.

Sarukra nem csak hídépítésben van szükség. Megnyertük a Liget projekt kapcsán épülő Magyar Zene Háza épület tetőszerkezeténél szükséges fazéksaruk tervezését, szállítását és beépítését is.

2019-es évünk legnagyobb részét a Komáromban épülő új Duna-hídon töltjük, ahol a Freyssinet megbízásában készül az:

  • árbóc feszítése a mederhíd tolása kapcsán
  • merevítő tartó lekötése a 4. és 5. pillérnél
  • pilon belső utófeszítése
  • saruk
  • dilatációk
  • ferdekábelek 
  • tömegcsillapítók a mederhídon (TMD-Tuned Mass Damper)
  • monitoring rendszer kiépítése

A komáromi Duna-hídon elnyert munkáinkról részletes beszámolót írunk, amely az aábbi linken érhető el https://www.freyssinet.hu/hirek-ujdonsagok/komaromi-uj-duna-hid/61459/

vissza